To jest tytuł do edycji – Język francuski jest mówiony po francusku.
To jest podtytuł do edycji
Proszę kliknąć na zdjęcie a zostaniesz przekierowany lub przekierowana do starej wersji Iqariusa. Można też zmienić na przekierowanie do dowolnej strony internetowej.
Przykładowy komentarz:
Polecam tą Panią jako tłumacza j. niemieckiego. Bardzo szybki i sprawny kontakt, błyskawiczna wycena. Rzetelny oraz terminowy przekład świadczą o profesjonalnym podejściu do klienta. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tego wykonawcy. Na pochwałę zasługuje również fakt, iż tłumaczenie zostało wykonane w ciągu kliku godzin.
kontakt:
Imię i nazwisko. tel; +48 (22) 444-44-44 email@wp.pl
Gdy potrzeba Ci tłumacza niemieckiego… znajdź tłumacza najlepszego tłumacz . Teksty tego typu często pojawiają się na internecie i co najciekawsze wcale nie są związane z jakimś konkretnym tłumaczem. Któż bowiem z rozsądnych tłumaczy podpisałby się pod takimi bzdurami. Należy piętnować takie podchodzenie do tematyki tłumaczeniowej.
To jest jedna z form promocyjnej strony internetowej jaką możesz uzyskać w ramach udziału w Projekcie IQ-@rius. Zasada konstrukcji tej strony internetowej pozwala na napisanie artykułu, edycję i formatowanie tekstów, wstawianie zdjęć lub grafik a nawet zamieszczanie własnych filmów z YouTube. Jeśli masz inną ideę zagospodarowania tej powierzchni lub dokonać zmian w istniejącej – przyślij nam własny kod HTML a my postaramy się wpasować go w naszą ramówkę. |
Nasze firmowe IQ.Linki, umieszczone na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Data ostatniej aktualizacji: maj 2015 r.
W przypadku stwierdzenia niezgodności z podanymi faktami prosimy o nadesłanie sprostowania poprzez nasz arkusz kontaktowy
Copyright 2009-2015 © Projekt IQ-@rius. Wszystkie teksty wyrażają opinie ich autorów.
Podstawowe zasady osiągnięcia sukcesu w biznesie:
Stosuj je a na pewno Ci się uda.
- Tak naprawdę nie istnieje żaden konkretny przepis na sukces. Pewne jest natomiast to, że nie da się go osiągnąć bez ciężkiej pracy i podejmowania trafnych decyzji.
- Pamiętaj, że prowadzenie małej firmy może się wiązać z dużymi problemami. Jeżeli nie jesteś na nie przygotowany lepiej nie rozpoczynaj.
- Założenie własnej firmy wcale nie przybliża cię do osiągnięcia sukcesu. To dopiero początek ciężkiej i mozolnej pracy.
- Jezeli jesteś zdecydowany postaw sobie realne cele i stwórz jasno określony plan.
- Bądź krytyczny w stosunku do samego siebie. Dobre chęci umiejętności to nie wszystko.
- Zawsze staraj się mieć pozytywne nastawienie do swojej pracy.
- Pamiętaj, że skoro nie posiadasz wszystkich zdolności, pomoc innych jest jak najbardziej wskazana.
- Wysuwaj wnioski ze swoich pomyłek i staraj się unikać popełniania tego samego błędu dwa razy.
- Dotrzymuj ustalonych terminów. Jeden niedotrzymany termin może wywrzeć zdecydowanie negatywny wpływ na Twoją karierę.
- Nigdy nie zaczynaj realizacji zlecenia, zanim klient nie dokona pisemnego potwierdzenia.
- Staraj się o pozytywną atmosferę z pracy i dobre stosunki ze współpracownikami.
- Zastosuj w swojej pracy feedback, to bardzo cenna opinia, która może znacznie ułatwić pracę.
- Staraj się zachować rozsądek, nawet wtedy gdy wszyscy na około go tracą.
- Pamiętaj aby nigdy nie narzekać na klientów publicznie. To wysoce nieprofesjonalne.
- Podobna reguła obowiązuje w przypadku Twoich współpracowników. Nigdy nie narzekaj na nich publicznie.
- Pamiętaj, aby dbać o swoją reputację. To bardzo istotne.
- Nie bój się inwestować w swoją firmę, kupując takie gadżety jakie usprawniają pracę. Zarówno współpracownicy, jak i klienci to docenią.
- Dokonaj rozdzielności finansów osobistych od biznesowych.
- Gdy zależy Ci na zasięgnięciu czyjeś opinii, lub pomocy, pamiętaj zawsze o poszanowaniu czasu drugiej osoby.
- Doszkalaj się. Czytanie na temat musi być Twoją rutyną.
- Zawsze zachowuj pokorę. Jeśli uważasz, że nie możesz już nauczyć się niczego więcej, to jesteś w błędzie.
- Zainwestuj w swój rozwój zawodowy, poprzez udział w konferencjach, warsztatach i seminariach.
- Jeśli chcesz aby Twoja firma posiadała dobrą opinię staraj się być widoczny w branżowych mediach i na branżowych wystawach lub konferencjach.
- Dobrze jest posiadać własną siedzibę biura gdzie możesz zapewnić swoim klientom komfortowe warunki do rozmów biznesowych. Pamiętaj o odpowiednim wystroju, wygodnych fotelach, kawie i klimatyzacji.
- Konkurencja za pośrednictwem ceny nie daje gwarancji sukcesu. Jeśli rzeczywiście chcesz być konkurencyjny, postaraj się znaleźć swoją mocną stronę, która będzie Twoją przewagą na tle konkurencji.
- Pamiętaj, że zarabiasz dzięki okazywaniu szacunku innym ludziom, poprzez świadczenie usług o wysokiej jakości, a także okazywanie chęci do rozwiązywania problemów oraz przyjazne nastawienie.
- Wyprzedzaj oczekiwania swoich klientów. Staraj się wczuć w ich położenie.
- Kiedy wyjaśniasz klientowi szczegóły zlecenia staraj się unikać gestykulowania. Wiele osób to drażni, i w efekcie może wywrzeć niekorzystne wrażenie.
- Nie prowadź monologów, słuchaj i zadawaj pytania. Wykształć w sobie umiejętność słuchania.
- Jeśli klient dokonuje korekty zlecenia, lub ma jakiekolwiek zastrzeżenie podczas realizacji zadania, zawsze pamiętaj o zachowaniu spokoju i profesjonalizmie. Nawet w sytuacji gdy zastrzeżenia klienta wydają Ci się absurdalne.
- Staraj się wykształć sobie pamięć do imion i nazwisk. W kontaktach z klientem do bardzo istotne.
- Pamiętaj, że czas jest cenny. Staraj się korzystać z niego mądrze.
- Pracuj nad swoimi wadami i słabościami.
- Utwórz listę preferencji klientów. To zdecydowanie usprawni pracę.
- Przygotuj odpowiednie programy lojalnościowe dla stałych klientów.
- Staraj się otaczać pozytywnymi ludźmi.
- Staraj się dzielić się swoim czasem z innymi. Zastanów się, jak możesz pomóc innym.
- Dbaj o dobre relacje w pracy. Składaj życzenia współpracownikom i wysyłaj kartki do pracy z wakacji.
- Zadbaj o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.
- Zachowuj w tajemnicy rzeczy poufne. Zainwestuj w dobre niszczarki.
- Odpowiednio motywuj do pracy swoich współpracowników.
- Postaraj się o własną stronę internetową i koniecznie profesjonalny adres e-mail. Jeśli chcesz być traktowany profesjonalista, musisz zadbać o profesjonalny wizerunek.
- Strona internetowa powinna zawierać dobre teksty. Jeżeli sam nie umiesz pisać dobrze o sobie zatrudnij dobrego copywritera.
- Nie zapominaj, że Internet jest Twoim sprzymierzeńcem. Marketing online jest w dużej mierze prosty i bezpłatny. Zaprzyjaźnij się z nim i użyj go na swoją korzyść.
- Dwa razy sprawdzaj treść wiadomości, aby uniknąć wysłania błędnego e-maila.
- Postaraj się osiągnąć samowystarczalność w zakresie prowadzenia własnej strony internetowej.
- Zapisuj wszystkie pliki klienta, tworząc też codziennie kopie zapasowe.
- Pamiętaj zawsze o posiadaniu alternatywy, w sytuacji gdyby okazało się, że w danym dniu internet nie działa.