Artykuł testowy dla Aplikanta do ćwiczeń edycyjnych.

colorsTo jest tytuł do edycji – Język francuski jest mówiony po francusku.

To jest podtytuł do edycji

Proszę kliknąć na zdjęcie a zostaniesz przekierowany lub przekierowana do starej wersji  Iqariusa. Można też zmienić na przekierowanie do dowolnej strony internetowej.

Oraz link do mojej strony ogłoszeniowej na Oferia.pl gdzie ostatnio uzyskałam pięć bardzo dobrych ocen link przykładowy

Przykładowy komentarz:

Polecam tą Panią jako tłumacza j. niemieckiego. Bardzo szybki i sprawny kontakt, błyskawiczna wycena. Rzetelny oraz terminowy przekład świadczą o profesjonalnym podejściu do klienta. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tego wykonawcy. Na pochwałę zasługuje również fakt, iż tłumaczenie zostało wykonane w ciągu kliku godzin.

kontakt:

Imię i nazwisko. tel; +48 (22) 444-44-44 


Gdy potrzeba Ci tłumacza niemieckiego… znajdź tłumacza najlepszego tłumacz . Teksty tego typu często pojawiają się na internecie i co najciekawsze wcale nie są związane z jakimś konkretnym tłumaczem. Któż bowiem z rozsądnych tłumaczy podpisałby się pod takimi bzdurami. Należy piętnować takie podchodzenie do tematyki tłumaczeniowej.


 

To jest jedna z form promocyjnej strony internetowej jaką możesz uzyskać w ramach udziału w Projekcie IQ-@rius. Zasada konstrukcji tej strony internetowej pozwala na napisanie artykułu, edycję i formatowanie tekstów, wstawianie zdjęć lub grafik a nawet zamieszczanie własnych filmów z YouTube. Jeśli masz inną ideę zagospodarowania tej powierzchni lub dokonać zmian w istniejącej – przyślij nam własny kod HTML a my postaramy się wpasować go w naszą ramówkę.

Nasze firmowe IQ.Linki, umieszczone na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Data ostatniej aktualizacji: maj 2015 r.
W przypadku stwierdzenia niezgodności z podanymi faktami prosimy o nadesłanie sprostowania poprzez nasz arkusz kontaktowy 

Copyright 2009-2015 © Projekt IQ-@rius.  Wszystkie teksty wyrażają opinie ich autorów.

 

Podstawowe zasady osiągnięcia sukcesu w biznesie:

Stosuj je a na pewno Ci się uda.

  1. Tak naprawdę nie istnieje żaden konkretny przepis na sukces. Pewne jest natomiast to, że nie da się go osiągnąć bez ciężkiej pracy i podejmowania trafnych decyzji.
  2. Pamiętaj, że prowadzenie małej firmy może się wiązać z dużymi problemami. Jeżeli nie jesteś na nie przygotowany lepiej nie rozpoczynaj.
  3. Założenie własnej firmy wcale nie przybliża cię do osiągnięcia sukcesu. To dopiero początek ciężkiej i mozolnej pracy.
  4. Jezeli jesteś zdecydowany postaw sobie realne cele i stwórz jasno określony plan.
  5. Bądź krytyczny w stosunku do samego siebie. Dobre chęci umiejętności to nie wszystko.
  6. Zawsze staraj się mieć pozytywne nastawienie do swojej pracy.
  7. Pamiętaj, że skoro nie posiadasz wszystkich zdolności, pomoc innych jest jak najbardziej wskazana.
  8. Wysuwaj wnioski ze swoich pomyłek i staraj się unikać popełniania tego samego błędu dwa razy.
  9. Dotrzymuj ustalonych terminów. Jeden niedotrzymany termin może wywrzeć zdecydowanie negatywny wpływ na Twoją karierę.
  10. Nigdy nie zaczynaj realizacji zlecenia, zanim klient nie dokona pisemnego potwierdzenia.
  11. Staraj się o pozytywną atmosferę z pracy i dobre stosunki ze współpracownikami.
  12. Zastosuj w swojej pracy feedback, to bardzo cenna opinia, która może znacznie ułatwić pracę.
  13. Staraj się zachować rozsądek, nawet wtedy gdy wszyscy na około go tracą.
  14. Pamiętaj aby nigdy nie narzekać na klientów publicznie. To wysoce nieprofesjonalne.
  15. Podobna reguła obowiązuje w przypadku Twoich współpracowników. Nigdy nie narzekaj na nich publicznie.
  16. Pamiętaj, aby dbać o swoją reputację. To bardzo istotne.
  17. Nie bój się inwestować w swoją firmę, kupując takie gadżety jakie usprawniają pracę. Zarówno współpracownicy, jak i klienci to docenią.
  18. Dokonaj rozdzielności finansów osobistych od biznesowych.
  19. Gdy zależy Ci na zasięgnięciu czyjeś opinii, lub pomocy, pamiętaj zawsze o poszanowaniu czasu drugiej osoby.
  20. Doszkalaj się. Czytanie na temat musi być Twoją rutyną.
  21. Zawsze zachowuj pokorę. Jeśli uważasz, że nie możesz już nauczyć się niczego więcej, to jesteś w błędzie.
  22. Zainwestuj w swój rozwój zawodowy, poprzez udział w konferencjach, warsztatach i seminariach.
  23. Jeśli chcesz aby Twoja firma posiadała dobrą opinię staraj się być widoczny w branżowych mediach i na branżowych wystawach lub konferencjach.
  24. Dobrze jest posiadać własną siedzibę biura gdzie możesz zapewnić swoim klientom komfortowe warunki do rozmów biznesowych. Pamiętaj o odpowiednim wystroju, wygodnych fotelach, kawie i klimatyzacji.
  25. Konkurencja za pośrednictwem ceny nie daje gwarancji sukcesu. Jeśli rzeczywiście chcesz być konkurencyjny, postaraj się znaleźć swoją mocną stronę, która będzie Twoją przewagą na tle konkurencji.
  26. Pamiętaj, że zarabiasz dzięki okazywaniu szacunku innym ludziom, poprzez świadczenie usług o wysokiej jakości, a także okazywanie chęci do rozwiązywania problemów oraz przyjazne nastawienie.
  27. Wyprzedzaj oczekiwania swoich klientów. Staraj się wczuć  w ich położenie.
  28. Kiedy wyjaśniasz klientowi szczegóły zlecenia staraj się unikać gestykulowania. Wiele osób to drażni, i w efekcie może wywrzeć niekorzystne wrażenie.
  29. Nie prowadź monologów, słuchaj i zadawaj pytania. Wykształć w sobie umiejętność słuchania.
  30. Jeśli klient dokonuje korekty zlecenia, lub ma jakiekolwiek zastrzeżenie podczas realizacji zadania, zawsze pamiętaj o zachowaniu spokoju i profesjonalizmie. Nawet w sytuacji gdy zastrzeżenia klienta wydają Ci się absurdalne.
  31. Staraj się wykształć sobie pamięć do imion i nazwisk. W kontaktach z klientem do bardzo istotne.
  32. Pamiętaj, że czas jest cenny. Staraj się korzystać z niego mądrze.
  33. Pracuj nad swoimi wadami i  słabościami.
  34. Utwórz listę preferencji klientów. To zdecydowanie usprawni pracę.
  35. Przygotuj odpowiednie programy lojalnościowe dla stałych klientów.
  36. Staraj się otaczać pozytywnymi ludźmi.
  37. Staraj się dzielić się swoim czasem z innymi. Zastanów się, jak możesz pomóc innym.
  38. Dbaj o dobre relacje w pracy. Składaj życzenia współpracownikom i wysyłaj kartki do pracy z wakacji.
  39. Zadbaj o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.
  40. Zachowuj w tajemnicy rzeczy poufne. Zainwestuj w dobre niszczarki.
  41. Odpowiednio motywuj do pracy swoich współpracowników.
  42. Postaraj się o własną stronę internetową i koniecznie profesjonalny adres e-mail. Jeśli chcesz być traktowany profesjonalista, musisz zadbać o profesjonalny wizerunek.
  43. Strona internetowa powinna zawierać dobre teksty. Jeżeli sam nie umiesz pisać dobrze o sobie zatrudnij dobrego copywritera.
  44. Nie zapominaj, że Internet jest Twoim sprzymierzeńcem. Marketing online jest w dużej mierze prosty i bezpłatny. Zaprzyjaźnij się z nim i użyj go na swoją korzyść.
  45. Dwa razy sprawdzaj treść wiadomości, aby uniknąć wysłania błędnego e-maila.
  46. Postaraj się osiągnąć samowystarczalność w zakresie prowadzenia własnej strony internetowej.
  47. Zapisuj wszystkie pliki klienta, tworząc też codziennie kopie zapasowe.
  48. Pamiętaj zawsze o posiadaniu alternatywy, w sytuacji gdyby okazało się, że w danym dniu internet nie działa.

Iqarius Creation Group
Sierpień 2017

Panel Klienta , ,
Copyright 2009 - 2017 © ICG. Projekt IQ-arius. Portale dla każdego.
Linki, które pokazujemy na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Ich aktualność była sprawdzona przez edytora.