Strategie marketingowe możliwe do stosowane przez małe firmy. Do tego służy Internet.

8-O Pisanie o strategiach marketingowych to temat jak rzeka. Strona na której teraz jesteście właściwie służy tylko do pokazania przykładowych tematów z jakimi możecie się zapoznać na naszej głównej platformie informatycznej. Prosimy o przelinkowanie się na stronę główną Projektu IQ-arius  i zapoznanie się z najbardziej aktualnymi wersjami artykułów w poruszanych tematach.

Marketing zintegrowany  

Potocznie mówiąc cała ta integracja polega na zorganizowanym zarządzaniu komunikacją do klienta wszelkimi dostępnymi środkami jakie daje nam internet. A więc: reklama, PR, marketing bezpośredni i promocje sprzedaży – połączone w jedno i działające razem. Jest to intuicyjnie wiadome ale wszystkie firmy marketingowe, które biorą pieniądze za swoje usługi ubarwiają proste działania w mocne słowa – jak to w tytule naszego krótkiego artykuliku.

Marketing zbudowany na bazie produktu lub…działalności artystycznej.

Marketing zbudowany na bazie pasji życiowe (podwodniactwo).

Marketing prasowy.

Kontakty z prasą to zajęcie wymagające dużej wiedzy praktycznej i teoretycznej. Duże firmy wynajmują do tego specjalistyczne firmy, które przejmują całość kontaktów z prasą. Takie firmy mają już zaprzyjaźnionych redaktorów i dziennikarzy. Mają specjalistów od pisania informacji dla prasy. Małe biznesy nie mogą sobie pozwolić na taką obsługę. Ale my możemy Ci pomóc. Wyjaśnień szukaj na stronach Projektu IQ-arius.

Branding czyli proces budowania marki firmowej. (rozpoznawalność marki)

 

Direct Marketing czyli Marketing bezpośredni.

Po przetłumaczeniu tego wyrażenia na język polski wszystko staje się jasne. Direct marketing to po prostu marketing kierowany bezpośrednio do konsumenta.

Co to jest marketing internetowy?

 

Inteligenty marketing czyli jak przebić się przed konkurencję.

 

Rozkręcanie kampanii marketingowej nowego portalu społecznościowego Pinterest.

 

Jak zwiększyć skuteczność marketingu w Twoim biznesie, opracować dla niego dochodową strategię oraz dynamicznie zwiększać zyski?

Formułki prawne o jakich nie można zapominać przy publikacji strony internetowej oraz przy rozsyłaniu e-maili w ramach marketingu internetowego.   

 

Cele długoterminowe, średnioterminowe w strategii marketingu internetowego.

Tajny plan marketingowy Projektu IQ-arius.

Wszyscy uwielbiamy tajemnice. Jedną z tajemnic IQ-arius’a jest opracowanie skutecznego planu marketingowego dla stron włączonych do naszego systemu. Plan ten opiera się na rozpowszechnianiu różnorodnych stron internetowych połączonych w systemy zaawansowanych powiązań na bazie uniwersalnego kodu źródłowego. Do zapoznania się ze szczegółami rozwiązań zapraszamy na strony oryginalnego Projektu IQ-arius. Radzimy zacząć czytanie od przyswojenia sobie pojęcia  na czym polega  antyindeksacja relatywna.

Czy reklamowanie w postaci banera jest skuteczne?

Dzięki dobrze przygotowanej prezentacji możesz rozpropagować promocyjny wizerunek swojej firmy, zaprezentować firmowe logo, opublikować dane teleadresowe, adresy e-mailowe, linki do twoich sklepów internetowych, zalety twoich produktów oraz ich listę wraz z odnośnikami. Możesz dodać galerię fotografii uatrakcyjniającą twoją prezentację a nawet filmiki video lub, dzięki nowej technice, obrazy trójwymiarowe (3D).

Rodzaje strategii marketingowych

  • agregacyjna (nieróżnicowana) – opiera się na standaryzacji i masowości produkcji
  • ofensywna względem nowego produktu – uzyskanie na rynku pozycji lidera w zakresie nowych produktów i innowacji
  • penetracji rynku – strategia niskiej ceny
  • różnicowania produktów – oddziaływanie na rynek przez ciągłe zmiany asortymentów oferowanych produktów
  • selektywnej penetracji rynku – strategia względnie wysokiej ceny na nowy produkt przy równocześnie niskich nakładach na promocję
  • tradycyjna (oportunistyczna) względem nowych produktów ograniczających się do drobnych udoskonaleń produktów oraz opierająca aktywizację sprzedaży na tradycyjnych cechach produktów
  • ukrytego opanowania rynku – polega na pośredniej walce konkurencyjnej głównie poprzez stosowanie zupełnie innej strategii niż dotychczasowy lider rynku
  • wysoko profilowana – strategia wysokiej ceny na produkty przy równocześnie wysokich nakładach na promocję
  • zależna względem nowego produktu – oparta na podporządkowaniu się postępowaniu innych przedsiębiorstw wykonujących inicjatywę w rozwoju nowego produktu
  • znaku towarowego – strategia stymulowania popytu na produkty objęte tym samym znakiem towarowym
  • zwalczania płotek – polega na dążeniu do opanowania rynku przez wyeliminowanie konkurentów niezajmujących dominującej pozycji na rynku.
Odpowiedzi na powyższe pytania oraz rozszerzenie wymienionych wyżej tematów można odnaleźć w kategorii Marketing internetowy portalu Projekt IQ-arius.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Iqarius Creation Group
Sierpień 2013

Marketing internetowy ,
Copyright 2009 - 2024 © ICG. Projekt IQ-arius. Portale dla każdego.
Linki, które pokazujemy na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Ich aktualność była sprawdzona przez edytora.